4.07.2011 г.

Evaluation report 2

Защото има значение какво мислиш


1.      Според очакванията  Ви ли протече визитата? В какви аспекти? Защо/защо не?
·        Дори и повече от очакванията ми. Беше образователна, забавна и интересна;
·        Да, защото всичко, което очаквах ми се случи;
·        Даже надмина очакванията ми. Беше по-хубаво и вълнуващо;
·        Да беше забавно и тренирахме АЕ;
·        Да визитата протече според очакванията ми;
·        Да визитата беше много успешна и интересна.Като цяло всичко беше много много забавно и протече в положителна посока
·        Да;
·        Да;
·        Да;
·        Да;
·        Да;
·        Да ,беше полезно и в същото време забавно;
·        Протече уникално и с много забавления;
·        Да;
·        Да ,беше най хубавата визита до сега;
·        Всичко беше супер и няма какво да се коментира;
·        Да, визитата протече по-добре / по план/;
·        Да ,визитата оправда моите очаквания. Радвам се, че се запознах с много хора;
·        Да, визитата оправда очакванията ми. Радвам се, че се запознах с много интересни хора;
·        Да, визитата оправда очакванията ми;
·        Да;
·        Да, защото всичко ,което очаквахме да получим от визитата, стана реалност.
Всички отговори са положителни. Това,което са очаквали от визитата се е случило, даже и повече. Това говори, че ръководителите правилно и точно са подбрали и планирали мероприятията, като са се съобразили с очакванията и желанията на децата.
2.      Полезна ли беше според Вас визитата? Какви умения получи или упражни?
·       Да беше полезна, защото упражнихме езика си  и намерихме нови приятели;
·       Полезна беше. Упражнихме уменията си по АЕ;
·       Да получих и упражних уменията си по АЕ;
·       Упражних АЕ;
·       Да тези визити и проекти са много полезни за нас. Упражних АЕ;
·       Да визитата беше полезна. С общуването си, аз научих повече неща отколкото очаквах;
·       Да, контакт с чужденци, уменията си да контактувам с различни хора и то на АЕ;
·       Да, беше полезна. Получих умения по АЕ;
·       Да ,беше полезна. Упражних комуникацията си поАЕ;

Няма коментари:

Публикуване на коментар